In het kort
Samenvatting
In deze vaste rol als Servicedesk Medewerker werk je bij een internationale organisatie die actief is in de agrarische sector. Je ondersteunt eindgebruikers binnen een IT-landschap dat bestaat uit Microsoft Azure, Google Cloud Platform en Oracle Cloud Infrastructure. Samen met collega’s zorg je ervoor dat IT-systemen goed blijven draaien. De omgeving is complex en internationaal, wat zorgt voor afwisseling en technisch uitdagend werk.
Functieomschrijving
Als Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor:
-
Oplossen van technische vragen en incidenten van interne gebruikers (eerste lijn IT-support)
-
Ondersteuning bieden binnen een multi-cloud omgeving (Azure, Google Cloud, Oracle Cloud)
-
Adviseren van collega’s bij IT-problemen en begeleiden in het gebruik van systemen
-
Vastleggen van incidenten en oplossingen in het ticketsysteem
-
Overleggen met IT-teams voor het escaleren en oplossen van complexere problemen
Functie-eisen
-
MBO 4 werk- en denkniveau, richting ICT.
-
Minimaal 2 jaar ervaring in een IT-supportrol.
-
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Bedrijfscultuur
Deze internationale organisatie levert technologische oplossingen binnen de agrarische sector. Er wordt gewerkt in een informele structuur met korte lijnen. Samenwerken, initiatief nemen en klantgericht denken staan centraal. De organisatie biedt ruimte voor ontwikkeling, met aandacht voor kennisgroei binnen cloudomgevingen en IT-support.